lørdag den 5. juni 2010

Weekend!

Saa blev det endelig fredag efter arbejde (og nu er de saa loerdag). Huset er dog naesten tomt. Vi er kun seks volontoerer i denne uge og to er ude og paa hike, en i Otavalo hos sin kaereste, en paa arbejde og saa er vi kun to tilbage. Men faktisk er det rart, for saa er der ikke saa mange at lave mad til. Vi fejrede at det er loerdag i morges med pandekager (de var rimeligt underlige. Det var mig der lavede dem, og jeg tror jeg puttede for meget aeg i. Det er det der sker naar man ikke har en opskrift (jeg har opgivet opskrifter, vi har alligevel ikke de ting der skal i :-D )), frisk brombaerjuice og chokoladebudding. Det var ikke daarligt.
Vi stod begge to op klokken halv seks. Vi er totalt arbejdsskadede. Jeg er bare ikke laengere i stand til at sove laenge (kunne ogsaa vaere fordi min seng er markant mindre behagelig end den i DK). Men vi maatte alligevel vente laenge paa morgenmad, for der var en ko der havde kaelvet i nat, saa vi kunne ikke faa maelk foer senere. Jeg saa desvaerre ikke selve foedslen (jeg sov), men jeg var ude og see kalven om morgenen. Hvordan kan noget der er daekket i slim og blod vaere saa nuttet?
I dag skal jeg til Quito for at gaa paa paa museum (Jubii! Jeg har allerede vaeret der en gang, men who cares det er et museum!) sammen med en volontoer fra Quito og i aften skal jeg moede en volontoer, jeg aldrig har moedt foer og saa skal vi til orienten(=regnskoven), men kun for en dag. Og saadan er det her. Havde egentligt planlagt at skulle til Otavalo, men saa aabnede der sig pludseligt masser af andre muligheder. Mine planer bliver aendret hele tiden, men altid til noget bedre. Jeg nyder at moede nye mennesker og at der er saa mange muligheder. Bare det at vaere i huset en weekend ville ogsaa vaere en oplevelse. Men der er saa meget jeg skal naa. Det var slet ikke gaaet op for mig, hvor meget der er at se i Ecuador.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar