lørdag den 22. maj 2010

VASE

Organisationen jeg skal arbejde for blev startet for to aar siden af en kvinde paa 25 (hende jeg troede var fra Ecuador). Hun er simpelthen saa sej! De har over 30 volontoerer lige nu, og hun har helt styr paa dem allesammen. Der arbejder ogsaa en estonier, Olga, og en aegte ecuadorianer, Belen. De kan allesammen engelsk. Det er simpelthen saadan en lettelse, at der er nogen som er saa nemme at snakke med.
Olga havde mig med ude paa sightseeing i gaar. Hun fortalte mig en masse, og det lyder til at volontoerne i Ecuador har et mega godt sammenhold. Ville oenske jeg skulle vaere her laengere, for der er saa meget at se og opleve ud over projekterne. Olga skal fx til Peru naeste weekend og se Lima og Macchu Picchu og i denne weekend er hun i Cuenca.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar