lørdag den 29. maj 2010

Er fuldstaendigt daekket af sand

Efter en uge paa gaarden fyldt med uforudsigelighed (ikke saa meget fordi jeg ikke faar noget at vide, men mere fordi jeg ikke forstaar det, jeg faar at vide) er jeg taget til stranden med et par af de andre volontoerer og det er RART! Solen skinner, havet er naturligt varmt og algeloest og mad og drikke er mucho billigt. Der er dog ogsaa ret meget vind, hvilket er vidunderligt, fordi den, men frygteligt fordi den baerer sand med sig, saa hvis man ligger paa stranden bliver man langsomt begravet.
Vi kom herhen med natbus fra Quito. Seks timers koeretur og saa er Andesbjergene skiftet ud med groenne bakker og blaat hav. Jeg har brugt det meste af dagen paa at forsoege at brune mine hvide omraader fra mit arbejdstoej paa gaarden (det har ikke virket), og paa at laese i min nye, spanske Harry Potter (som jeg faktisk forstaar lidt af). I aften tror jeg vi skal feste, og saa i morgen gaar turen hjemad mod gaarden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar