lørdag den 22. maj 2010

La Primera

Jamen, saa var jeg pludseligt i Ecuador! Og der var bjerge overalt og vulkaner og skyer i jordhoejde og alle menneskerne skrumpede pludselig en halv meter og vand er skiftet ud med frisk juice og alle mennekser snakker meget hoejt og langsomt til mig og jeg fatter nada (bemaerk hvordan jeg lige flettede et spansk ord ind. Jeg har totalt allerede faaet spansk paa hjernen)

Foer jeg tog afsted havde jeg besluttet mig til ikke at skrive blog, fordi blog er boevlet og jeg foeler mig aldrig opfindsom nok til at skrive gode indlaeg, og saa er man ogsaa noedt til at saette komma, men saa var det at jeg gerne ville skrive hjem, og saa var der en million mennesker, jeg gerne ville skrive det samme til og saa opgav jeg min blogmodstand. Men jeg haaber at I allesammen stadig vil opdatere mig paa jeres liv engang imellem, selvom jeg maaske ikke faar emailet saa meget.

Men tror jeg vil forsoege at lave en masse smaa indlaeg. Saa bliver det nemmere at laese og man kan skippe det, man synes lyder kedeligt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar