onsdag den 7. juli 2010

San Pedro...

Er en kaempe fest, som varer 3 maaneder. Landsbyerne i omraadet, hvor jeg bor, skiftes til at feste. Min landsby havde festen sidste mandag. Om aftenen gik alle de smaa lokalsamfund i dansende proccession igennem byen i hver deres optog. Naturvidenskabeligt kan det beskrives saadan:
Optog = djaevel som slaar folk med reb + kvinder i farvede, svingende skoerter + maend i pelsbukser med guitar + alkohol
Mandag aften saa jeg optoget:



Men jeg maatte tage tidligt hjem (kl. 24) for dagen efter var jeg med i skoleoptoget. Vi tog afsted alt for tidligt om morgenen i vores paeneste toej




Det var carzy! Jeg dansede i 4 timer i traek hele vejen igennem byen, og da jeg var faerdig moedte jeg vores lokalsamfunds dagsoptog, og saa dansede jeg hele vejen en gang til (kan godt vaere at det ligner vi gaar, men det er faktisk dans. Det kan ikke rigtigt beskrives)




Det gjorde mig meget traet, men det var max sjovt, og jeg fik meget opmaerksomhed i mit outfit. Men selvom jeg var hot, saa var Tom nok den hotteste den dag (yderst t.h.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar